Každé doučování se zahajuje tzv. informativní schůzkou. Její délka je cca 2.5 - 3 hodiny a řeší se na ní organizační věci ohledně doučování.
Na informativní schůzku musí přijít každý student. S vlastní výukou lze začít až po jejím absolvování.
Datum a čas vaší informativní schůzky si vybírate v přihlášce. Tyto prázdniny je na výběr až z deseti termínů. První je v neděli 7. 7. od 9:00, 12:00 a 15:00. Tato schůzka je bezplatná, tj. neplatí se na ní zápisné. Od 11.7. do 8.8. je schůzka každé pondělí a čtvrtek od 17:15. Tyto schůzky jsou zpoplatněny. Preferované čtvrteční termíny jsou za 200 Kč, rezervní pondělní za 400 Kč. Zde naleznete kalendář s vyznačenými schůzkami.
V přihlášce se vybírá, zda chcete schůzku absolvovat osobně v učebně (zdarma) nebo na dálku přes Skype (poplatek za rezervaci 300 Kč). V případě, že zvolíte online formu, tak vám v potvrzovacím mailu přihlášky přijde i návod, jak si nastavit počítač. Před schůzkou se provádí i kontrola spojení, aby byla jistota, že vše bude správně fungovat.
Forma schůzky ovlivňuje způsob platby. Při online schůzce se kurz platí předem převodem na účet (platební údaje obdržíte v potvrzovacím mailu přihlášky), při prezenční účasti lze platit i hotově na konci schůzky.
Inf. schůzka je nezávázná. Pokud se na jejím konci rozhodnete, že na doučování nebudete chtít chodit, tak nic neplatíte. Pokud jste platili dopředu přes účet, tak Vám platbu vrátíme v plné výši s výjimkou 300 Kč rezervačního poplatku, pokud jste zvolili inf. schůzku online formou.
Informativní schůzka je určena studentovi. Bez něho schůzka postrádá význam a doučování nelze zahájit. Spolu se studentem se může schůzky účastnit i rodič či jiný doprovod.
Cílem informativní schůzky je ukázat, jakým způsobem učíme a jak je naše doučování organizováno. Budeme vysvětlovat, jak vypadá výuka, co všechno se na lekcích dělá a proč. Probereme si zásady, které by měl student dodržovat, aby výuka hladce běžela a byla efektivní. Předvedeme si, jak vypadají materiály, se kterými na lekcích budeme pracovat. Povíme si vše ohledně lekcí - jak často by měly být, jak se objednávají, ruší a přesouvají či nahrazují. Probereme jednotlivé cenové programy a vše, co se týká plateb. Vysvětlíme, jak vypadá výuka na dálku a pro koho je vhodná. Na konci schůzky se s každým studentem dořeší individuální záležitosti týkající se jeho doučování.