×

Přihlášení studenta

uživatelské jméno:
heslo:

Zapomněli jste uživatelské jméno či heslo? Zkuste tento vyhledávač nebo zašlete mail na mathpoint@email.cz.

Informativní schůzka pro letní prázdniny 2022

Zpět

Každé doučování se zahajuje tzv. informativní schůzkou. Její délka je cca 2.5 - 3 hodiny a řeší se na ní organizační věci ohledně doučování.
Na informativní schůzku musí přijít každý student. S vlastní výukou lze začít až po jejím absolvování.

Termín a forma schůzky

Datum a čas vaší informativní schůzky si vybírate v přihlášce. Tyto prázdniny je na výběr až z deseti termínů. První je v neděli 9. 7. od 9:00, 12:00 a 15:00. Tato schůzka je bezplatná, tj. neplatí se na ní zápisné. Od 13.7. do 10.8. je schůzka každé pondělí a čtvrtek od 17:15. Tyto schůzky jsou zpoplatněny 200 Kč nebo 300 Kč v závislosti na termínu. Zde naleznete kalendář s vyznačenými schůzkami.

V přihlášce se vybírá, zda chcete schůzku absolvovat osobně v učebně nebo na dálku přes Skype. V případě, že zvolíte online formu, tak vám v potvrzovacím mailu přihlášky přijde i návod, jak si nastavit počítač. Před schůzkou se provádí i kontrola spojení, aby byla jistota, že vše bude správně fungovat.

Forma schůzky ovlivňuje způsob platby. Při online schůzce se kurz platí předem převodem na účet (platební údaje obdržíte v potvrzovacím mailu přihlášky), při prezenční účasti lze platit i hotově na konci schůzky.
Inf. schůzka je nezávázná. Pokud se na jejím konci rozhodnete, že na doučování nebudete chtít chodit, tak nic neplatíte a případná platba na účet vám bude vrácena v plné výši.

Kdo má přijít

Informativní schůzka je určena studentovi. Bez něho schůzka postrádá význam a doučování nelze zahájit. Spolu se studentem se může schůzky účastnit i rodič či jiný doprovod.

Co se bude řešit

Cílem informativní schůzky je ukázat, jakým způsobem učíme a jak je naše doučování organizováno. Budeme vysvětlovat, jak vypadá výuka, co všechno se na lekcích dělá a proč. Probereme si zásady, které by měl student dodržovat, aby výuka hladce běžela a byla efektivní. Předvedeme si, jak vypadají materiály, se kterými na lekcích budeme pracovat. Povíme si vše ohledně lekcí - jak často by měly být, jak se objednávají, ruší a přesouvají či nahrazují. Probereme jednotlivé cenové programy a vše, co se týká plateb. Vysvětlíme, jak vypadá výuka na dálku a pro koho je vhodná. Na konci schůzky se s každým studentem dořeší individuální záležitosti týkající se jeho doučování.